Monday, August 22, 2011

N.u.R.s.E.r.Y



Pestime nii aku hantar shazleen gi nursery ...wahhhhhh ingatkan dia suka bila jumpa kekawan yelaaaa sebelum nii asyik nak gi skoll jeee kejanya bila tengok kakak ngan abang abang bawa beg masing masing gi sekolah...so aku ingatkan happy leeee bila dapat jumpa kekawan....
TAPI 
tadi dibuatnya berkepit ngan aku jeee..
siap pegang kaki lagi tak kasi aku gerak
adoilaaaa tapi tuu leee aku da tak de pilihan, 
aku da malas nak ambil MAID

MAID yang ada baru nii pon da cabut lari ari KHAMIS ari tuuu
nak kata aku hanggin satu badan tak juga..sebabnya pada aku lagi baguih kot c

kalau ada pon wat sakit hati jeee...kata nak keja...tapi alah alah nak melancong...asal wat keja sikit minta rehat...asal basuh pinggan lom siap da nak rehat penat berdiri katanya....padahal kl ikut umur baru 28 taun..nii yang aku kompius niii...lepas tuuu kl sapu sampah...bawah bawah kerusi, meja xpayah...mop, iron baju kalau tak reti dibantai nya longgok lam bakul....adussss aku memang pening ngan MAID tuu tapi sebab aku perlukan dia so tahan jeee laaa..
kalau marah nanti NANGIS....

lepas tuu asal jeee ngandu sakit kaki,krem kaki nak balik...asal sakit hatta pening sekali pon soh aku hantar balik
dia ingat majikan mesia nii pemurah kot keja tk sampai sebln minta balik naik pesawat.....
aku nii kiranya da pemurah da tau..kalau ikutkan kena potong 3bulan tapi sebab cian punya pasal nak RAYA nii aku pon setuju lee kasi separuh RM300 sebab dia bagitau nak kirim ke indon...anak cacat laaa...apa bagai leee....

aku memang garang hatta part part kecian nii aku tolak tepi...tapi MAID aku nii kalau kena marah ngan aku sure mengadu kat laki aku ....part duit pon minta ngan laki aku ..padahal aku yang bayar tau....tapi sebab bulan posa nii aku malas nak bertekak laki bini aku IYA kan jeee...
last last laki aku gak NYESAL tak sudah...siap maki lagi heheheheh nii haaa tanggung rugi lagi...

Tak paaaa laaa mungkin ada HIKMAHnya.....sapa tahu kan..
so NOW aku tunggu NING aku yang dari ACHEH yang da keja ngan aku 5tahun mai balik.....heheheheheh 

So sementara niii shazleen be a good girl yaaa...ibu & ayah LOVE u so much....walaupun masa dengar dia menjerit nangis tadi aku da nak patah balik gi ambil...*uwahhahh* *uwahhhh*
cair hati aku laki bini dengar suara dia
terus laki aku bagitau call ning soh dia cepat sikit heheheheh



No comments:

Post a Comment