Wednesday, August 3, 2011

TerInGin PuNya PaSaL......

Tajuk kat atas tuuu tak de kena mengena ngan aku aaaa..aku kalau pon memang da kemaruk sangat pon tak de laaa sampai tersalah pilih..heeee....

nii kes anak bujang aku semalam....suka sangat dia tengok hadiah hadiah yang si Shazleen dapat masa besday ari tuuu....tapi da nama gal..gal so tentu tentu adiah pon alah alah gal gal gitu..so apa lagi si mamat niii dok aim lama daaa aku tengok...!! tapi sebab bebaru lagi orang kata alah alah wangi lagi tentu aaa tuan tanah tak kasi pegang.....kalau berani gak kompom kena pelangkung ngan adik dia...
garang oooo anak dara aku tuu!!!...

Tapi semalam cammana tak  QC lehhh lepas pulak..heeeee mana tak tuan tanah nak makan sup durian..itu yang tak heran tuu bila abang dia dok belek.....opsss bukan takat belek tau...heheheheheh paham paham aaaa.....!!!!

alloooo ang tuu lelaki mana ada main pink pink kaler niii...


memula tenung luu..takut adik dia buka silat gayung....

tapi bila tengok adik dia dok pulun makan...apa lagi tangan tuu mula lee nak merayap sikit sikit......heheeheh

tak caya jom tengok hasil aku skodeng...





main pon alah alah ayu gitu......nak ubah pon takut...heeee mana tak tuan tanah kt situ gak...ada brannnnnn !!!!



2 comments: