Friday, August 19, 2011

Kasut aku woooooo!!!!

Shazleen niii kan where ever aku nak gerak, this gal insists on tagging along. At times I have to sneak out of the house quietly so that she won’t see me leaving, ...tapi selalunya tak berjaya....otherwise she would cry her lungs out trying to make a point siap terguling guling lagi tau!!!!.

She knew that when I see her drama, my heart will melt and she’ll get her way. Nevertheless, she always wins with her cuteness way BUT now drama air mata da kurang....when l start holding my car key guess wat...dia dulu samapi kt keta...perhhhh payah sungguh aku nak merayap sekarang niii!!!


BEST part terkeluar lee perkataaan.."wait...wait" siap ngan tangan-tangan sekali ... sama cam ari ni ...budak ni dari semlam lagi tergedik gedik nak gi skoll since masa besday dia ari tuu dapat adiah beg tuu yang lagi bersemangat....

so tadi masa aku nak keluar umah haa mula leee..dok mengikut bontot aku jee kejanya....lepas tuuu taraaaaa..............siap beg pack tuuu yang paling tak HINGGAT tenung tang KASUT haaaaa....




nii kalau gi skoll betui betui mau cikgu displin rotan tuu

Perhhhh Gaya Tak Hinggat!!!!



opss tergelincir laaa polak.......bukan apa kasut pinjam tuu yang tak berapa nak terro tuuuu!!!
siap pulak tuuu dia sebut "wait ...wait" sekali ngan tangan tangan sekali ...hissss budak niii kalau tak melambatkan aku memang tak sahhhhh

terpaksa leee aku mengkelentong dia....terpaksa tau ....wait await....heeeee aku pon nak gak guna wording tuuu.......
"Sha, tunggu papa nanti papa balik..."


kondefen jee dia tunggu papa dia balik.....terpaksa lee aku masukkan dia lam keta lagi satuuuu sementara aku berdezupppppp gostan....kang lambat sampai opis payah pulak aku nak mencari parking....dah lee ari nii panas sungguhhhhhhh

laa niii aku dok pikiaq pulak apa leee nak masak pulak ari niii...cemuhhhh da aku ari ari dok masak nasi....!!hissss idea idea mai cepat sikit....kang aku goreng ikan perkasam jeee abisss ceta heheehheh !!!


1 comment: