Tuesday, August 2, 2011

My Sunshine 2yrs besday...BaLLon punya Pasal

Nak ceta bab bab makan takut terliur pulak pepagi nii heheheheh so aku nak update ceta Last week ari tuu sempat leee aku celebrate besday my lil kenit nii, saja wat kecil kecil je kt umah..jemput pon jiran sebelah menyebelah & ipar duai & mysister jeeee...nak tambah eratkan silatulrahim ngan jiran tetangga gitu...kalau tak mmg payah lee nak bertegur sapa...mana tak ada yg pepagi lagi da keluar umah...masuk pulak memalam hari...ada gak yang keluar lambat masuk awal..(haaaa aku lee tuuu) so kalau bertembung tepi jalan kee, tepi simpang pon alah alah 
"hai hai, bye,bye jeee" 
memasing sebok tak ramai pon jemputan sebab aku wat during weekday





food pon mmg aku order jeee....nak wat sabtu ahad takut pulak ramai yg nak prepare for RAMADHAN...

Lagi satu yang wat aku leh jemput jejiran tuu sebab aku tergedik gedik gi order ballon..ingatkan saja lee sebab budak kenit nii memang suka belon..pantang nampak mesti terjerit jerit "belon ...belon.."

so saja lee aku nak mengembirakan dia....kebetulan kt umah baru buka kedai party shop..lagi leee aku tergedik gedik!!! siap plan lagi lepas nii nak wat tuk ain pulak..insyallah yee kakak kalau result final mengancam, kalau tak kita makan cake jee cam selalu!!!


niii haaaa belon nyaaaa...




niii pon....penuh gak lee umah aku ngan belon....so yang paling heppy time tuuu tentu tentu leeee budak budak kan...tapi nii haaa MAK BUDAK yang terlebih gedik ngan terOVER happy....


time besday aku ari tuuu tak dee tau belon belon ni semua tuu, laki aku tak beli pon hehehehehe...... tu yg leh terexcited tuuu...(mengalahkan budak budak lee pulak)

niii bukan besday gal tau...

 
tapi yang nii..
"mysunshine... ayah,ibu,abang long,kak ngah,abg chik love u so much"
sentiasa mendoakan Sha sentiasa sihat dan dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, berjaya di dunia dan di akhirat, jadi anak yang soleh, pintar dan comel.

meh sambung balik story sikenit niii

She is growing way too fast. From an angel in a cot to playing semakkan umah, watching her first movie (kungFu Panda) her 2nd movie transformer ari tuuuu,  junk food (No thanks to Kakak Ain for the early introduction!), melaram with my's heels and doing things her own way...sigh! Gosh...can't growing up take a break? rasanya cepat sangat sampaikan tak terkejar aku ngan perkembangan dia yang makin memberangsangkan hari demi hari


Tuu belom part terguling guling lagi, part mengajuk cakap orang, part nak manja manja, part nak tayang muncung molot dia yang sedepa tuuu, part nak mengadu ngan papa dia yang aku marahkan dia..macam macam hal....so sweet!!



Potong cake time....
abang long yang over excited nampak gayanya!!heheheheh
sure tak sabar nak makan tuuuu !!!!


Cake yang last minit baru sampai...

 
cupcake order from Dapur Makngah


mixed cheesetart also from Dapur Makngah

Order from  RiNa - ichachoco 
door gift tuk budak2...sue memang suka order kt sini sebab coklat dia sweet sweet jeee...kiranya lepas leee kat tekak mak budak niii...hehehehe....yang penting CANTIKssssss
Thank Rina


Table orang dewasa

budak budak pon boleh layan gak...
Nasi Tomato ayam masak merah , mee jawa ngan begedil homemade by me...(sempat tau aku apply 1/2 day leave ari tuuuu) daging dendeng order from Dendeng Bonda (2nd time order & will be the 3rd & 4th lepas nii) memang sedap
Gift
Thank aty,uncle & friend for all the lovely gift


p/s:gambar2yang kelabu tuuu hasil tangkapan dr.galaxy tab


7 comments:

  1. comelnya budak kenit tu.. Happy birthday to her. Meriah tu sambutan.

    ReplyDelete
  2. as'salam sue

    Happy 2yrs birthday Shazleen, so sweet.

    banyaknya belon nasib baik ibu sha tak ternaik ikut belon tu sekali kan.. hehehe. gurau jer :)

    ReplyDelete
  3. su nak tanya belon tu tiup sendiri ke.. nampak mcm leh tergantung sendiri mcm ada gas... boleh bgtau tak camana kalau kita nak buat dia terawang tu ada gas ke apa? tq

    ReplyDelete
  4. @@e_da
    e_da tu helium ballon...ada gas, sue buang pemberat kt tali tuu..itu yg terawang kt atas tuuuu...

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum Sue...Wah, meriahnya birthday party si comel Sha, Happy Belated Birthday utk sunshine tu yea..

    Salam Ramadhan juga akak ucapkan buat Sue sekeluarga...

    ReplyDelete