Friday, August 5, 2011

Nasi Lemak Ayam Berempahhhh

Menu hidangan hari ke5, Alhamdullilah sempat juga!! Padahal lps jee jumaat tadi aku dok kalut ukur jalan memula gi masjid kat TuDm Subang, lepas tuu gi pejabat agama..heeee opsss jangan salah paham yeee aku gi teman ipar aku sebenarnya....
kenapa,mengapa & untuk apa...tungguuuuuu!!!!!!

So sampai jee umah lam kul 5pm baru teringat kelapa lom beli lagi terus aku call hotline aku ...adusss dia pon lom lepas lagi  baru nak hantar kawan balik opis..
sebenarnya masa aku kt masjid & pejabat agama tadi...hubby aku pon ada..ngan kawan dia 2org...so da abis urusan kena lee dia gi menghantar balik kekawannya kt opis...

So tuk nasi lemak aku guna santan tin jee...sedap gak sebabnya aku guna beras basmathi balen masa buat nasi beriani arituuuu...





  

hilang penat bila semua makan ngan berselera...especially si abang long bertambah...
pestime aku wat nasi lemak guna beras basmathi...hehhhhh
Ok lee nak kena stop dulu, nak gi makan eskren mcd pulak


1 comment: