Monday, August 1, 2011

seLamAt BerPuaSa 2011

 Semoga dibulan yang mulia ini..sama samalaahhh kita menambahkan pahala da ibadah kita kepadaNYA

عَنْ أَنَسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ قَالَ : قَالَ رَسُوْلُ اللهِ : تَسَحَّرُوْا فَاِنَّ فِى السَّحُوْرِ بَرَكَةً

“Dari Anas berkata: Bersabda Rasulullah: Bersahurlah kamu sekalian, kerana dalam bersahur itu terdapat barakah”. (Hadis Riwayat Bukhari 4/120. Muslim 1059. Diriwayatkan juga oleh Tirmizi, Nasaii dan Ibn Majah)

alhamdullilah & Insyallah anak aku senang nak bangun sahur....siap mengorder lagi memu tuk sahur !!!

zikri da siap pesan sahur masakkan ikan bilis sweet & sour
ain sambal sardin
zidane telur dadar
shazleen susu botol jeee laaaa..hehehehe  
(opsss budak nii lom leh posa lagi yeee.....)
 opss memula jee laaa aku ikut memu niii kalau sebulan nak masak aaa aku...termuntah aku kang...kalau ari ari nak makan benda sama...heeee

Tapi demi anak anak aku kalau itu jee leh telan pepagi tuuu terpaksa lee gak kot heheeehhh...tak peee nanti aku pelbagaikan memu tuuu...heheheh

Sue ingin mengucapkan selamat berpuasa di bulan ramadhan serta menjalankan ibadah2 lain di bulan yang mulia ini. Sama2lah kita perbanyakan amal dan berdoa semoga segala amalan kita diterima oleh Allah Taala dan mengharapkan ramadhan kali ini penuh bermakna...

2 comments: