Monday, February 21, 2011

sExy gI SKOLL

Cuaca tersangat leee teriknya, terasa laaa kat kepala niii nsib aku nii pakai tudung isskkkkk kalu tak lagi leee PERIT..hehhhhh sendiri mau ingat aaaaa..!!!
aku giLunch awai ari nii sebabnya nak kena singgah giant beli McD....cian laki aku deman kt umah tuuuu!! tuu yang weekend aku cam BUSAN niiii...hehhh cit tak baik punya olang..
haaaa kan aku da kata part deman niii lam umah aku niii mmg berjangkit ooooo lepas sorang sorang kena..Sabaq jaaaa laaa
Dalam deman tuu sempat gak leee kami giPandan Jaya sebabnya laki aku nak servis keta dia  & aku pulak apa lagi mengongkit leee gak...ngan alasan nak singgah beli buku aktiviti anak anak kt Pustaka Mehraj,Pandan Jaya..aku suka beli kt sini sebabnya semua buku ada...lepas tuu dapat diskaun...hehhhhhh jimat lee gak kan....sebab aku rembat gak NOVEL heheheh
nii aku tempek add kalu sesapa yang nak try beli.....nama pon distributors kan so mmg berbaloi- baloi
MEHRAJ BOOK DISTRIBUTORS
10, JALAN PANDAN 8/8
PANDAN JAYA
55100 KUALA LUMPUR
Tel: 03-92878786
Fax: 03-92876786


Oppssss da terlalut leee pulak meh sambung, masa nak keluaq tadi antar SiZidane,ambil siZikri so apalagi  sikenit aku pon nak mengikut..padahal aku dok terjerit jerit bagi tau panas nanti deman kan susah...tapi nama pon budak mana nak paham...

Last - last aku angkut gak....Sampai skoll aku dapat parking cantik punya!! Yelahhh lelama lam ketakan wat abis minyak aku jaaaaaa....hehehehhe kedekut siot

Yang wat aku tak tahan tuuu...cissss budak niiiii cammana aku tak perasan dia Dressing cam tuuuu !!!!


 Haaaa adoiiii nampak kaki jee tuuu, adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

S.U.S.P.E.N.......S.U.S.P.E.N

 Kusss semangat ada spander upanya......hehehehehh
niiii kalau ada yang berkenan pon tak jadi nak meminang...



Bukan main lagi kompiden jaaaaaaaa, nii kalau masuk skoll cam nii mau kena perambat ngan indu security tuu hehehehehehe....

Aku cepung masuk keta dia takmau...terjerit jerit.....Orghang dok pandang jeeeee  
 hissss budak niiiii
kang tak pasal pasal nak kena piat ngan aku niiii...last last aku biaq jeeee..budak kan lein leee kalau mak mak budak yang pakai cam tuuu mmg nak kena sembelih laaaaaa heheehhh

 Wah happy nampak,nampak sangat mak borek anak rintih...nak berjalan jaaa kaki tuuuuuuu 24 jam !!




No comments:

Post a Comment