Monday, February 28, 2011

Bakat TerSerlahhhhhh


 opsss nii bukan bakat tau...alang2 tuu aku wat sekali entry nii coz belakang umah pon da siap....so sekali harung jeeee....Niii Leee hasilnya belakang umah aku yg alah alah nak siap makeover tuuu....tang 4segi besi tuu jee lom kering lagi...haipppp dia gi wat kt tpt lain so nnt da kering pakai letak jeee situ...sementara nii kena lee tutup pakai hub yang lama kang tak pasal pasal ada yang terjerumus lam lobang tuu pulak heeheee...opssss tuu lubang air dari singki keluar tau...haaa gan pikir lubang lain pulak heee...

 nampak leee bersih sikit compare ngan yg lama....tuu leee dulu kemain lagi nak wat alah alah taruh batu gitu....last last batu putih sudah tukaq kaler terus tak lawa

So semalam mmg tak keluar gimana pon(laki aku sebok ooooiiiii)...niii dapat bonus nanti kita share aaaa...hehhh..banyak company da dapat oooiiii...!!!aku jee lom lagi...

haaa nii bakatnya So anak-anak aku lepas jee wat homework memasing mulaleee nak start aktiviti lain pulak..yang boy boy main cara boy boy...PSP laaa, playstation laa....(haaa nii nak kena masuk lam kotak da sebabnya nak exam..) Yang gals gals pulak...main cara depa pulak...
sebok dok nak bercolouring...aku tak kesah janji lepas main K E M A S balik...jangan ingat ada bibik kauorang ambil kesempatan aaaaa!!!!

Niii leee hasil nya...oittttt budak standard 4 tuuuu apakee hel nya matahari sebesaq alam tuuu....nasib baik kertas A4, kalau aku kasi A3 tadi mau besar besar kertas tuu dia kaler matahari..hehhhhh apa apa laaa kakak!!

 Hehhhhh nii yang wat tak tahan niiii...kertas tak cukup kaaaaa sampaikan badan pon nak kaler!!

 Weiiiii cam anak red indian da....berceloreng bagai...

Tuuu kolam kecil aku baru beli RM15.90 kt toyRus semalam, siap sizidane complaint lagi awat beli kecil sangat...hehh aku malas nak beli besaq2 tak cukup tpt lepas tuuu nanti bazir air jaaa.....aku kan kedekut hehhhh...

Da semen senang sikit nak main area tuuuu

 Tengok tuuu da penuh pon nak gak isi air lagi saja jee suka nak banjir...padahal ayah dah dok terjerit bising...bukan apa basah ooooiiii...tapi ini budak mana makan saman!!! kita tutup dia selambar jeee bangun gi buka balik...oit nasib baik tak sexxxyyyy

No comments:

Post a Comment