Wednesday, February 23, 2011

MaKe oVeR BeLaKanG PuLak

Heeee tertunai gak waiting list aku yg no.berapa pon da tak hinggat...da lama ooo aku nak simenkan bahagian niiii tapi ada jeeee benda dok wat tertangguh....tapi aku nii bukan nya btoi sangat sat nak wat cam nii,sat nak wat cam tuuuu...

Memula aku gi susun batu putih wat tutup tanah tuuuu...cantik ooooo pada aku laaa
lelama dari batu putih tukaq kelabu asap...!! aku ok lagi maintain cun ....
last sekali tukar kaler itam pon ok lagi...

last last nak jadi story haaaa engkau ambil baru padan muko....da jatuh bederemen kepala lutut tuuu baru aku nekad nak semen kan..hehehhh 
(selama niii siKenit dok jatuh aku wat bodo jeee)..
sendiri kena batang idung baru nak cergas panggil orghang mai wat..!!!hehhhhh

Semalam aku balik mat mat indo tuu semua da abis keja pon so aku skodeng lee gak...nii upanya...Lom siap lagi niiii....


 Area nii laaa aku nak makeover, cita rasa aku tau....laki aku mengiakan jeee...

Kiranya panjang gak leee area nii walaupun nampak cam sekengkang kera jaaaaaaa

Cam niii original nya,haippppp nii aku snap umah sebelah...
tak sempat aku nak snap yang sendiri punya....yelah balik balik dah bersemen...hehhhh aku tak tanam rumput aku taruh batu tau....iskkk nyesal pulak tak snap nuuu kalu tak leh gak jadi khazanah lam blog aku niii....
aku snap gak benda alah niiiii...hehehehhh
Nii pulak area walk away belakang umah aku ..so kiranya lepas nii da xleh nak reno apa da bahagian niii....muat muat jeee....cun cun jeee depan belakang...

Tengah aku dok sebok snap sana snap sini...haiyaaaaaaaaaaa nii mudak kenit aaaaaa saja jaaa nak soh aku wat extra keja tau....mmg nak kena babap tang kaki tuuu...suka ati dia jee gi pijak semen basah tuuuu....kan da ada kaki tomei tuuuu..
 


Da masuk masuk,terjerit jerit aku time nak maghrib semalam tau....

No comments:

Post a Comment