Life is Great!!!

Life is Great!!!
Hubungi saya sekarang untuk maklumat lanjut.
Terima Kasih semua buat readers, followers yang sudi menyinggah , membaca , mengkomen di blog ini,sanggat sangat terharu..appreciate it...maaf yer kalau tak sempat menjejak....jangan marah, terasa hati key...Ins sha alah akan menjejak blog anda semua kembali.....love all ..xoxo ...memuah

Friday, February 11, 2011

Hiii Budak niiii


yaaaaa allah budak kenitni memang nak kena piat kaki tuu ngan aku, semalam aku da le kalut ngan sizidane deman panas, asal makan jee muntah,minum pon muntah...tuu kebetulan aku keluar giambil budak skoll tertiba dapat MMS dari laki aku ....dia sesenang ati jeeee panjat benda alah tuuuu
"allo lam tuu semua buku ayah laaaa,tak de nya ibu nak sumbat buku Sha lam tuuu.."

Terus masa sampai umah aku membebel kat Laki aku ngan siNing sekali kena tempis mana tak da leee umah aku tak pasang grill, mau nya nanti dipanjat kerusi tuu kat tingkap atas..tak kee HARU lagu tuuu...
(bab grill bukan aku tak mau pasang tau,tp tuan tanah opsss tuan umah laki aku lee tuu dia kata kalau pasang cam duk lam penjara jeee...berkurung)

aku da kasi WARNING kt si ning aku termasuk leee seisi umah 
(laki aku sekali tau sebab dia yang suka buka tingkap nak kasi angin masuk,
lagipon dia yang takmau pasang grill) 

"mulai ari niii jangan sesapa pon buka tingkap atas,kalu panas pasang jeee kipas, buka jee siap semua orang" 
cit memguna kan kuasa VETO leee pulak...takut oooooo macam macam leh jadi


2 comments:

  1. warghh..dah guna kuasa veto yer akak...takutnyerrr...hehe

    ReplyDelete
  2. ~Farah~
    tuu da geram tahap tak hinggat da tuuu....

    ReplyDelete