Friday, February 18, 2011

Haaaaa tak padan ngan kecil...mmg nak kena niii


Aku tengah sedap dok layan ceta indon, so bila time iklan aku pon terjengok-jengok leee gak dok mencari mana pi anak anak aku niiii tertiba jeee diam...musykil gak aku ...yelah kalu tak time aku sedap nak melayan TV time tuu leee depa dok terlalak lalak depan aku ....

TERTIBA

hhhhuuu budak niii baik jee deman ada jee akai nak wat benda lein...suka sangat dengaq aku dok terjerit cam tarzan tak da lesen.  

Ada kaaa patut dia pikerabat basikal kakak dia.....amboi banyak cantik nuuu muka hang Sha...turun cepat. Sempat gak lee anku snap pix dia......wadus wadus ni kalau ayah nampak niii memang saja cari penyakit.....

Kaki pon tak sampai lagi. oooo buli ning ngan kakak aaaaa.....


Senyum senyum baik turun seblm ayah balik, kang tak pasal pasal aku gak kena marah


Tengok tuuu bukan main lagi dia nak tepis tangan kakak dia.....oooooiiii kalau jatuh kang memang nak kena ngan aku gak niiii....sia sia jaaa dok praktis kang..!!!!

Sebelum aku sambung balik layan ceta indo aku soh dia turun ...terlalak gak leeee dia sambil melompat lompat tepi basikal tuuuu...aku soh sikakak simpan basikal
saja jee tau tak de keja cari keja

4 comments:

  1. muka excited dapat naik beskal..hihi..kiut..

    ReplyDelete
  2. Wah...shonoknyer tgk Sha naik basikal. Muka konpiden sungguh...sangat comey!

    ReplyDelete
  3. ~Farah~
    haaaa muka mmg excited..tp muka mak dia..haaaaa kau...toreh pon xda darah kot....

    ReplyDelete
  4. ~Nurul~
    Heeeeee!!budak br dapat kaki cam tuu laaa......

    ReplyDelete