Wednesday, February 23, 2011

MaKe oVeR BeLaKanG PuLak - Part 1

 Lom siap lagi tau Niii diaorang tengah dok wat keja....aku skodeng dari dalam jeee..heee tapi aku agak sure depa perasan punya ku snap gambar niiii.

 Niii pulak area kt depan....aku snap dari main door....side tepi leee....alah tempat siKenit aku suka ngendap aku nak gi keja tuuu.....alah alah pilem industan tuu haaaa mengendap belakang pokok tapi sikenit niii mengendap lam umah jee laaaa....tapi kalau dengar tul tul dia tuuu dok jerit 
"nak itut..""nak itut"  
pokok tuuu aku da transfer masuk lam umah pulak nanti aku pikiaq mana nak humban pulak
 nii view depan lom siap lagi ....agak agak sok lee kot...
Aku sebenarnya ada 2,3 benda gak aku nak wat..

agak agak aku balik opis nanti da siap separuh lee kot part nii....... 
 so tungguaaaaaaaaaaaa nanti aku update balik

No comments:

Post a Comment